Vinter?


 


Hejsan!

Idag är det frost ute och jag höll på att lägga veckans vurpa på altanen. Blev det vinter nu helt plötsligt oxå? Jaja, jag bryr mig inte särskilt mycket.
Känns inte som att nåt spelar någon större roll bara jag får vara med min älskling!

Vad står på schemat idag? Jo, betala räkningar. Sen skulle jag behöva köpa nåt tröjliknande till Enzo. Lilla kluttekorven vill inte ens gå ut när det är såhär kallt. Han vill bara gosa i sängvärmen. Sen måste jag boka en tvättid! Har inga trosor kvar, och då har jag ändå köpt nya.
Skulle vilja göra något nyttigt oxå. Motionera typ. Ska fråga Tessan om hon orkar göra något idag. Kanske gå ett varv runt slingan i rask takt? Eller simma i simhallen? Vad kan man mer göra?


Jag vill fortfarande åka till Eko och Rusta!




Jag har världens bästa pojkvän! Det ni.. <3

Kommentarer
Postat av: Elenore

Vilken fin bild på honom, ni är bra fotografer!



Jag har också varit "för snäll" men sen kom jag på att jag är viktigast, något man lär sig den hårda vägen, och att jag måste sätta ner foten om jag ska orka och kunna må bra.

Därför ger inte jag folk 943 chanser längre.

2008-09-30 @ 08:19:13
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0