Onsdag



Uppe med tuppen och har precis kissat Enzo. Nu har han gått och lagt sig i min säng igen.
Om en stund eller lite senare (har inte bestämt mig än) ska jag ner till nynäs och lämna in en skiva på komvux som jag hade kvar. Hade totalglömt den. Borde även svänga förbi apoteket och fylla på med lite piller.

Blev ingen ridning igår, för parningen med Bambi drog ut så på tiden. Eventuellt en ridtur idag på dan. Får se om alex ringer.
På tal om det så har Janna inte ringt mig sen jag frågade om det var okej att jag red Benke. Tror hon är sur, eller nåt. Jag vet inte riktigt. Jag frågade ju som sagt att det var okej med henne och det var det tydligen.... inte?
Hur som helst tycker jag att hon kan säga det till mig då istället för att låta bli att höra av sig. Känns ju lite dumt om jag ska ringa och fråga om jag får mocka hennes boxar?
Det är du som bestämmer. Och jag bryr mig faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad trist det där med "stallen", det är ju faktiskt en fritidssyssla som ska vara rolig! Ju.

Jag ska med rida när kulan är väck :)

Kram!

2009-04-15 @ 19:25:03
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0