Orakel "Benke" Banker <3



Hej hej, hemskt mycket hej!
Jag är så dålig på att uppdatera, men det händer så himla mycket hela tiden och jag jobbar som tusan just nu så jag hinner helt enkelt inte. Jag sitter inte vid datorn överhuvudtaget faktiskt!

Har jobbat sen i måndags och är inte ledig förrän på fredag. Välbehövda pengar!!
Annars fördriver jag tiden i stallet, båder Ristomta-stallet och söder enby.
Har en ny kärlek (häst då alltså) vid namn Orakel Banker. En fransk varmblodshingst som bara är SÅ underbar att rida! Visserligen är han inte inriden, men han går som ett litet lamm (med undantag för lite taktning och småstegringar). Men han är så jäkla fin och snygg och bra och jag är helt kär. Det är min nyfunna vän Alexandras häst. Hon har även ett annat varmblod som heter Pia. Jättesöt!

Våren är kommen och jag är bara så glad för det. Jag blommar upp och börjar leva igen känns det som. stallet är verkligen min avslappning.

Nu ska jag strax rusa iv'g till jobbet på konsum, kom hem från jobbet på charinas för ungefär en timme sen. Har babblat i telefon med Alex om typ tusen och en grejer. Asmysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0