Tisdag


Nu blev ju Sven lite sotis över att Ida fick ett helt inlägg tillägnat henne, så jag får väl tillägna Svenne detta då.

Istiden har kommit till Sverige såhär på våren.
Mindre kul.
Imorse var det -7 grader?! Vad hände? Inte undra på att min stackars hund låg och gnydde på golvet nedanför sängen i natt. Vi sov med fönstret öppet och jag tyckte det var varmt och skönt med fleecepyjamas och ett tjockt duntäcke. Enzo fick i alla fall tillåtelse att hoppa upp och lägga sig i min fiskrok under täcket. Mys <3.

Jag jobbade som vanligt på Charina's och efter det svängde jag ner till nynäs för att hämta ut lite nödvändiga piller samt köpa en ny foundation. ÄNTLIGEN! Har gått utan i ca 2-3 månader. Dagens i-landsproblem.

Nu är det egentligen meningen att jag ska ut till Ristomtastallet och hjälpa Alex att snickra ihop några hinderstöd, men hon har mobilen avstängd så jag har ingen aning om hon är i stallet eller inte. Skickade ett sms, så jag avvaktar tills jag fått svar.

Min älskling har varit på kurs mer eller mindre hela dagen, så han vill säkert ha entrecote när han kommer hem. Jag tänkte äta en bit fläskkarré. Till det hade jag tänkt göra potatiskgratäng. Eller nej, snarare värma. Den pissgoda Felix-gratängen.


Kommentarer
Postat av: biträdande kocken

Tack Sara utan dig i köket idag hade det kört ihop sig. Aldrig har så "fettsnåla" ägg serverats hos Charinas

2009-04-21 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0