Torsdag igen



Men hej, jag har haft världens tråkigaste dag och den ser inte ut att bli roligare än såhär. Tråktråktråk. Pengarpengarpengar. Gimme!
Hur svårt ska det vara?!
Ge mig sällskap, ge mig en häst, ge mig ett körkort, ge mig en bil, ge mig pengar!
Låt det i alla fall ringa nån i min mobil så jag kan prata..
Det är nog det enda jag är riktigt, riktigt bra på. Att prata.

Vet ni vad jag har gjort idag? Ritat en påskteckning. Eller fyllt i en sån bild som brukar finnas i ritblock, med påskmotiv. Kul.
Med tillhörande kritor i endast 5 färger.
Buhu.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men ring och fråga vad som händer då ?

Fast du kanske inte vill härja ^^

2009-04-19 @ 05:04:32
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0