Norrköping



Ser verkligen fram emot kvällen! Särskilt kl 21.45, för då rullar tåget ut från perrongen mot Norrköping och Sara!
Har bott hos Ida i Högdalen en vecka, och i norrköping vet jag inte riktigt hur länge jag stannar, inte mer än 8 dagar i alla fall eftersom jag börjar jobba igen. Eller igen och igen, ska jobba nu i eftermiddag men är ledig i 8 dagar framåt.

Sen får vi se.. vi får se.
Ska prata med David angående hans lägenhet och sen har jag ju lagt intresse på en hel hög andra inom Nynäsbostäder.
På denna korta tid har jag även lyckats få en "beundrare" och det är ju smickrande. Inte intresserad dock.
Jag och Marcus har inte definitivt gjort slut, vi är bara så fega och veliga att det blir tokigt. Plus att vi är kära i varann. Vad är problemet kan man ju fråga sig..
Önskar att det kunde vara lite lättare.. bara lite. Men den lotten i livet har i alla fall aldrig tillfallit mig.

Hur som helst..
So long.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0