Shopping i Norrköping



Jag behöver en lägenhet, typ ganska omgående. Med andra ord ska jag flytta.. igen!
Tycker inte att jag har gjort annat de senaste tre åren. Ensam i världen igen.
Funderar på att åka hem på fredag, men till vad egentligen? Har inte ens något "hem". Jag får fråga frugan snällt om jag kan kvarta där ett tag. Står ju i alla fall i kö på nynäshamnsbostäder.

Väntar på att Sara ska komma hem. Då ska vi svänga förbi Ikea tror jag, samt åka hem till min pappa och käka middag. Måste kolla upp på eniro eller hitta.se hur man tar sig dit egentligen.
Igår var vi nere på stan och jag lyckades bränna en held del pengar, tyvärr. Ett par jeans från Gina, en mjukisdress från Cubus, en rouge, käka sushi på restaurang, en bok, en badbomb och.. ja det var nog allt.
Färgade håret på Sara senare på kvällen och sen hoppade vi ner i ett bad. Mysigt, men jag är inget badkarsmänniska tyvärr. Tror det var 2 år sen jag badade badkar sist, om inte mer. Badbomben var rolig och luktade gott i alla fall.

Två kattungar finns att tinga. Så om någon känner sig manad är det bara att höra av sig. Tyvärr har jag inga bilder på den här datorn, men kika ett par inlägg ner så finns det några. De är i allafall leveransklara den 9/10.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har ju redan sagt att du fååår! Bara att komma hit när du är redo! Fast katter kommer dock inte in :O:P

2009-08-13 @ 00:09:40
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0