Things


Saker just nu:

- Jag är ensam och övergiven. Det får mitt hjärta att brista.
- Behöver fysisk kontakt. Varma kramar och blöta pussar. Mys i en säng och absolut trygghet.
- Adressen är fortfarande Marcus, men jag "bor" hos Jonathan och Mikaela. Både bra och dåligt just nu.
- Känner mig fulast, äckligast, och mest oälskad i hela världen. En börda, obehövd.
- Sommaren är slut och DET är sorg. Allt jag och Marcus gjorde vid den här tiden förra året flimmrar förbi. I höst blir jag ensam, när man egentligen ska gosa in sig med sin älskling. Bostadslös, svag och oattraktiv.
- Vår "ettårsdag", om ett par dagar, är inte längre vår..



Jag förstår att du inte vill ha mig..
Förstår om du är med någon annan, roligare. Snyggare och bättre.
Att vårt år tillsammans kanske inte var vad du hade hoppats på. Att jag inte var den du hade tänkt dig.
Men det gör så ont.
Jag vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska vara för att du ska älska mig med själ och hjärta.


Kommentarer
Postat av: ...

Jag förstår att det inte är lätt just nu..men det känns som att du o marcus kanske inte pratat färdigt om det här, iaf inte du med honom.



Prata med honom. Du är inte oattraktiv på något sätt, han fastnade ju för dig eller hur!? Och det är inte bara han som varit intresserad. Du är go och rolig snygg o söt. Man blir ännu snyggare om man ler så jag tycker du ska tuffa på dig lite o klara av det här så kommer du känna dig stark.



Jag tror på dig!!

2009-08-31 @ 09:21:58
Postat av: Anonym

jag tror och hoppas att du kommer klara dig igenom detta. du har det tungt och jobbigt just nu men kan lova dig att det vänder, och du kommer må mycket bättre. låt det bara ta lite tid, och nej du är absolut inte oattraktiv. du känner nog bara så för att du just nu inte mår så bra.



du har pratat med mig förut fast du ville inte berätta så mycket just då. tycker det var synd jag ville prata med dig så att du skulle känna dig bättre. finns om du vill prata!



ha de så kul på coop nära:P



kram på dig

2009-09-10 @ 13:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0