En flygtur



Jag har ju alldeles glömt bort att berätta att det nya året kommer invigas (för min del) i London, med Ida!
Klockrent helt enkelt.
Vi åker den 30:e på morgonen från Skavsta och kommer hem på kvällen den 1:a. En kort tripp med andra ord, men alldeles lagom för hemkära mig.
Vi kommer bo hos Idas kompis Lee och hon hade tydligen kirrat nyårsfest och hela kitet. Ida alltså. Lee är av manligt kön. Inte för att det spelar mig någon större roll, men det blev så konstigt formulerat i meningen. Skitsamma. London here we come!
Ska bli spännande att kika på fyrverkerierna på piccadilly cirkus istället för viksängens IP här i Ösmo!
Förra året i Sorundas skogar var i och för sig jävligt najs eftersom att det är just SKOG överallt, dvs inga störande lampor.


Tidigare äventyr i  London..





Kommentarer
Postat av: elin

Haha ja, eller kom hem idag och vart borta i en vecka hur skönt som helst :)

2009-12-11 @ 01:18:56
URL: http://elinpenttila.blogg.se/
Postat av: djujet

Oh, Gud vad roligt! :D

För övrigt blev det världens race i kommentarer här märkte jag nu :O hah

2009-12-11 @ 01:42:57
URL: http://josefinesflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0