kolit?



Sös-besöket gick bra och min kära kusin Amanda följde med som moraliskt stöd istället för Ida, eftersom hon var tvungen att jobba.
Det var någon form av konsultation (stavning?) tydligen. Alla värden såg toppen ut men han, läkaren, ville ändå att jag skulle genomföra en koloskopi för att utesluta diverse sjukdomar så som ulcerös kolit, crohns och mikroskopisk kolit (?).
Väntar alltså nu på en kallelse igen. Kan ta flera månader.
I övrigt hade jag en trevlig och mysig eftermiddag med Amanda.



Till ett mer akut ämne; Kan folk sluta kräkas?
Jag dör.

Kommentarer
Postat av: djujet

;|

2009-12-11 @ 01:41:50
URL: http://josefinesflock.blogg.se/
Postat av: Stefan

Kan varmt rekommendera: www.kunskapskällan.se (kunskapskällan med ä i webbadressen)

2013-03-03 @ 08:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0