Lista


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Inget jag kommer på nu..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, det gick ganska mycket åt helvete. Första gången i mitt liv jag hade nyårslöfte dessutom.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, en sisådär 5986 stycken?

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej.. inte riktigt nära.

5. Vilka länder besökte du?
Inget alls, kommer dock hinna besöka England innan detta året är slut, då jag ska fira nyår där.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja..

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Inget specifikt datum sådär. Mer händelser.

8. Vad var din största framgång 2009?
Fast anställning?

9. Största misstaget?
Åh. Haha. Jag vet inte. Det är ju en tolkningsfråga. Skulle dock behöva lyssna lite mer på Baloos motto i livet. "Var nöjd med, allt som livet ger"..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Njae. Jag är rätt tålig. Fysiskt. Hade en brutalförkylning i början på året däremot.

11. Bästa köpet?
Nya kläder och god mat :)?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat eller annat ätbart.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag tror det. Hoppas det.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Kommer fan inte på en enda just nu!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Ledsnare än 2008, helt klart. Däremot var jag gladare än 2007..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med vänner

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stängt in mig.

18. Hur ska du tillbringa julen?
Julen tillbringades hos mamma och Tomas

19. Blev du kär under 2009?
Nej, jag var redan..

20. Favorittidning?
- Aftonbladet? hah

21. Favoritprogram på TV?
Grey's anatomy

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej. Men "tycker mindre om".

23. Bästa boken du läste i år?
Oj, det har varit så många.

24. Största musikaliska upptäckten?
Hardcore superstar, måste jag nog säga då.

25. Något du önskade dig och fick?
Ja! En häst, hah. Som jag sen fick omplacera iofs..

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja.

27. Årets bästa film?
Har ju sett en del. Men "Up" var klockren. Ska ev. se Avatar i morgon, så vi får väl se ifall den toppar?

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Firade ute i Sorunda, då jag fortfarande bodde där. Familjen och den närmaste släkten.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En bättre självkänsla?

30. Vad fick dig att må bra?
Mina underbara vänner och Enzo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0