Mobil 4lajf



Glömde mobilen hemma i morse. Har haft hjärtat i halsgropen hela dagen. Har jag tappat den i snön? Har nån snott den? Tänk om jag får ett skitviktigt samtal?! Osv.
Vad naken man känner sig utan mobilen. Har hellre med mig en "död" mobil, än att ha den hemma i sängen. Usch!
Hade dock bara två missade samtal och ett sms, så det var igen fara på taket. Och ja, den låg hemma på sängen.
Hajar ändå inte hur fan jag kunde glömma den? Det är ju som att glömma att ta på sig ytterkläder?


Kommentarer
Postat av: Jessica

JOBBIGASTE EVER!

Jag glömde min när jag drog till jobbet.. Ingen musik på tåget, man kan inte ringa nån när man tror att man ska bli mördad eller när man tror att ett psycho följer efter en.. Man ska ta upp mobilen och kolla på den, var 30:e minut. men den finns inte..

sjukt jobbigt

2009-12-15 @ 07:38:00
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0