Mulet


/me går och lägger sig igen.


De senaste veckornas stress verkar komma över mig nu när jag för en gångs skull är ledig. Magkatarren börjar göra sig påmind igen och ett stort åskmoln mullrar över skallen på mig. Jag tror jag ska gråta en skvätt, ibland behöver man det.
Mamma och Tomas är i Tunisien och Marcus har parkerat bilen på Torö, så inget sällskap har man heller.

Det blir till att ta ett par djupa andetag och koncentrera sig på nuet istället.
Jag har tak över huvudet, en fast anställning och med det mat på bordet. Underbara vänner och en pärla till hund samt en vildvittra till katt som ska peta på allting, men jag älskar henne ändå. En speciell pojke och en familj som bryr sig. Varför i helvete ska jag vara så självdestruktiv då för?
Livet väntar, jag är ung och (reltivt, hehe) frisk. Tänk positivt Sarah.

Note to self: Var inte ledig, alternativt; ta inte på dig mer jobb än du klarar av mentalt.


Giv mig styrka.


Kommentarer
Postat av: djujet

<3

2009-12-26 @ 19:08:20
URL: http://josefinesflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0