Snö :/.. och bildbomb



Just nu gillar jag inte snö.
Skulle hem från jobbet som vanligt. Bussen går 20.35 (jag är vid busshållsplatsen 25 över) från spångbro. A. Kom det nån buss eller? Nej. Just det.
Så där står jag i snöstormen med ofodrade gummistövlar. Det är kallt ska ni veta. Trots sockor!
Efter 30 min ringde jag min räddare i nöden; Marcus. Han körde hem mig. TACK!

Väl hemma, kl 21.20, lagade jag äggröra med kidneybönor och halloumi. Mums!

Enzo sprutar snö ur näsan...? På väg till jobbet


Bäääbi


Jobbet var insnöat. På väg hem


Me 2





Kommentarer
Postat av: djujet

Jääääklar vad ni fått snö då! :O

Gillar Enzo as an snökanon :D hahah

2009-12-15 @ 22:26:08
URL: http://josefinesflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0