Anställningsbevis



Jag ska väl även berätta att jag ganska nyligen är hemkommen från Sorunda "centrum" (hahaha, kan man ens säga så?). Spångbro med andra ord. Där har jag varit på konsum och skrivi påt anställningsbeviset. Är hur nöjd som helst med vad denna anställning innebär! Allt från lön till tider. Tack gud! eller Missen.
När allt var klart orkade jag inte vänta på bussen så jag gick hem. En trevlig promenad i solskenet.


Tidigare idag har jag pratat med Mikaela. Det är en sån vän som verkligen är en klippa! Underbar lyssnare och rapp i käften som få. Vi kan verkligen skratta tillsammans, alternativ skrattar jag åt hennes kommentarer.
Jag hjärtar dig.
Vi måste verkligen ses snart så vi får pladdra sönder lite grejor, samt att jag måste få knäppa en miljard bilder på Zelda!

Lilla Z!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0