Ätbar paj?



God kväll!
Det blev en halvdag i Nynäs med frugan.
vi skrev ut alla papper som behövdes, jag skrev det personliga brevet och gav frugis alla papper som har med lägenheten att göra. Nu fattas bara adressändringsbekräftelsen. Den bör väl komma i dagarna.
Vi var i alla fall på Victors kontor först, drack julmust och jag visade Jessica frisyren jag vill klippa!!
Den är så sjukt snygg, fast Tessan tyckte det såg ut som en 80-tals frilla. Haha.
Marcus tyckte den var för kort? Han är en sucker för mitt långa hår, men jag blir fan galen på det!
Kan inte ha utsläppt, eftersom det är för långt, jag kan inte ha uppsatt (blir för tungt). Det slutar allt som oftast med att jag har det i en knut mitt uppe på skallen.
Såhär vill jag klippa i alla fall.




Efter allt pappersfixande drog vi till Jannis café och åt fuccachia (stavning?). Fast jag fick Jessicas och hon fick min, så vi fick byta med varann när de var halvätna. Till det fick vi världens starkaste tzatziki.
Holy moly, säger jag bara. Det brände i munnen för att det var så mycket vitlök! Jag lär ju dofta lagom gott i käften nu.
Nu blev jag hungrig bara för det.
Sen kikade vi i diverse butiker efter kuliga grejer. Jag hittade två fina ramar på Hemtex, plus en ansiktskräm åt Marcus på Kicks. det var meningen att jag skulle köpa en foundation åt mig själv men det var så dyrt.
Mötte Linn och gick med henne ner till tåget och så tog vi bussen hem.

När jag kom hem diskade jag det som behövdes diskas för hand, satte på datorn, upptäckte att ljudet inte fungerade av nån anledning, startade om, glömde bort datorn och började byta gardiner (finally fick jag tummen ur!) i köket och sovrummet istället.
Det blev fint och vårigt. Får se om älskling märker nån skillnad när han kommer hem (Ja, han jobbar över igen). Han borde ju det då julgardinerna var röda och dessa är tunna, vita linnegardiner med spets.

Jaha, det blir till att äta rester idag.

Imorgon ska jag jobba! Känns lite nervöst. Ska vara där 7.45 och jobba till 16.00.
Missen har sagt att jag får ta med Enzo och ha honom uppe hos henne (de bor ovanför konsum) medan jag jobbar. Perfekt om det skulle funka. Då är det bara att släppa ut den lille korven när jag har rast.
Jaha, nej, jag ska se ifall pajen är ätbar idag.
Glömde den i ugnen igår, på eftervärmen alltså. Men den har stått där hela natten och hela dagen.
Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Jessica

JAG tycker iallafall att frippan är pisssnygg! Jag vill ju ha sån, men för mig fattas ju längden. :/



Stavning: Foccacia ^^

2009-02-10 @ 19:36:32
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahahahaha men asså, allvarligt. Mina hjärnceller håller på att bli jävligt några! Jag kan knappt stava längre. Eller det blir så att jag glömmer bort, så får jag kolla upp det. Sen ja, har ju minnet försvunnit typ. Det är ju typ sådär man surrar när man är full ba. :/ Aja, jag har ju tur som kan prata iaf ^^

2009-02-10 @ 19:48:49
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Jennica

Jo, men den frisyren var ju jätte snygg. Go for it! Det växer ju trots allt ut igen... ^^

2009-02-10 @ 20:03:31
URL: http://www.goddessiduna.blogspot.com
Postat av: Jessica

haha ja det måste vara det. man måste träna den för att ha kvar den! (hittade inga bättre ord) som med bodyn:P

jag kan inte soduko :/ men korsord! hhihi sen måste jag ju jobba, då lär det ju bli bättee också, hoppas jag. :D



hihihi okej! det är våran nya grej, videoblögish*!

2009-02-10 @ 20:11:53
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Moa

Let me do it!

2009-02-10 @ 20:18:52
URL: http://moaomoa.blogg.se/
Postat av: moa

klart jag vill och kan :) men jag jobbar bara i stan nu sörru så då får du ta dig in någon dag! vore jätte kul:) lite förändring har aldrig skadat!

2009-02-11 @ 16:37:53
URL: http://moaomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0