Date sökes!




Kom igen nu då!
Jag skulle vilja be att få en seriös köpare till min katt [LÄNK}, tack så mycket.






Igår var jag i alla fall nere i Nynäs, hos Tessan och Ricky.
Jag tog bussen ner till Kvantum där vi möttes upp och köpte pysselgrejer till placeringskorten.
Elin kom och vi rörde oss hemåt.
Sen var det ju bara pyssel kvällen lång!
Jag klippte papper i rätt storlek för att sen vika dem som kort, Tessan fixade namnskyltar och Elin var smakråd till en början. Senare fick hon hoppa in och jälpa till för att vi skulle hinna färdigt detta året!
Jag gjorde hål i kortens högra hörn (med en skruv) för att Elin sen skulle kunna trä igenom ett presentsnöre med namnskylt på.
Teamwork!
Tessan sysselsatte sig med att skriva vad alla namn på gästerna betyder, inuti korten.
Men nu är allt färdigt och Lucas kan lugnt ha sin namngivningscermoni.



Marcus kom och plockade upp mig runt 19.00.



Väntar på honom nu även. Han jobbade över litegrann, eller så har han en hemlig älskarinna, höhö!
Jag ska laga äcklig mat betsående av köttfärs och makaroner. Yay.
Finns det något tråkigare?
Jag vill ha fisk.
Ska nog handla det tills imorgon.

Skulle även vilja åka till Haninge. Råkar ha ett presentkort på Gina Tricot.
Någon som känner sig manad att följa med?
Anyone?
Säg "Tuppen jaaaa" då isåfall. Alternativt ring eller sms:a.

Nu petar Enzo på mig, så jag antar att det är dags att ägna honom lite uppmärksamhet.

Kommentarer
Postat av: Jessica

nej ?

2009-02-04 @ 08:12:28
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Sandra

hihi tack... aaa ja vill oxå ha....

2009-02-04 @ 08:25:07
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: mikaela

gick inte å kommentera på zeldas bild!!

vill bara säga tack för idag å att jag hjärtar dig oxå!!!!



pööss

2009-02-04 @ 14:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0