Han gjorde slut..




Det kom ju ingen bussjävel igår så jag fick gå hemifrån till stallet. Inte så jättejättelångt, men ganska! Tar väl en 20 min i alla fall. Motion behöver man alltid dock.
Glömde självklart Hexacilschampot så jag får ta det på söndag istället. Rätt tråkigt att veckan är slut faktiskt. Inget mer stall liksom. Den här veckan var ju för att hjälpa Janna medan hon hade stallstjänst i skolan.


Drömde värsta mardrömmen inatt. Marcus gjorde slut med mig bara sådär. Jag grät så jag vet inte vad. Sen ville jag hämnas på honom, så jag gjorde en ny header till bloggen där det stod "Sarah - singel", men han reagerade inte så mycket. Fy vad hemskt det var! En sån där verklig dröm, så när jag vaknade var jag tvungen att tänka efter riktigt noga hur det låg till egentligen. Puh!


Jag försöker få tag på Tessan, utan framgång. Hon vill visst inte prata med mig. Förmodligen har hon fullt upp med flytten men jag vill leka med henne idag! Jag saknar henne och Lucas.
Någon annan som vill leka med mig kanske?
Behöver åka till Ösmo vilket som. Måste hämta en kasse med post hos Jessica. Kanske borde adressändra?

Kommentarer
Postat av: ninna

ja, adressändra! ja har gjort det nu, jätteskönt!

2009-01-23 @ 21:52:26
URL: http://cherrynin.blogg.se/
Postat av: Janna

Själv är jag överlycklig över att veckan snart ätr slut xD Du får fortsätta följa med mig till stallet sen :)

2009-01-25 @ 10:53:29
URL: http://janna.gt-r.nu/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0