Inte jobbar jag 9-17 i alla fall



Eh, hjälp?
Vem har ett jobb till mig?
Ska jobba lite extra på ett begraningsfika i slutet av månaden, men det räcker inte så långt är jag rädd.
Charina behöver än så länge inte hjälp i cafét heller.
Det kanske börjar gå utför igen, för mig.
Det vore ju lite spännande. Alltså, att se hur jag lyckas ta mig upp denna gång.


Hostar gör jag oxå. Satan. Svettas och har mig. Dammsög halva övervåningen och fick sen lägga mig i sängen och andas. Gåre.

Ikväll blir det havsmixwok minsann! Med hela små bäckfiskar. Dom är gulliga och goda. Marcus tycker dom är läskiga och fantiserar om att de ska börja leva och krypa ur skålen. Ja, vi får väl se vad som händer när de tinar..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gulliga och goda ?

Uhhhhhhhh

2009-01-14 @ 17:55:49
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0