Lördag kväll



Idag har jag varit sur mer eller mindre hela dagen.
Inte klarar jag av att hålla mig borta från ciggen heller. Att det ska vara så svårt?!
Enzo har trotsat som tusan och jag blir galen på det.
Jag ska inte ha mens.
Har inte haft någon matlust på mer eller mindre hela dagen.
Blev varken möbelförmedling ELLER promenad.
Jag var som sagt sur.
Däremot passade Ruth på att välta ut ett mjölkglas över hela sängen. Hon älskar att göra sånt, välta ut grejer alltså. Spelar ingen roll om det är en karaff eller en skurhink, bara det är något i som kan rinna ut. Skitkul, verkligen.
Hur som helst så har vi ju nu renbäddat och fräscht i sängen. Allt ont för något gott med sig, som jag inte alls brukar säga men som jag kanske borde säga oftare?

Det funkar visst inte att centrera inlägget så jag har det lite på högerkant istället.


Marcus sitter just nu och nördar, men han ska stänga av snart för vi ska se på tv. Dessutom tänker jag äta en massa onyttigheter.

Laddar ner The Sims 2! Som jag för övrigt ganska nyss avinstallerade från datorn, haha. Men ska avinstallera det ytterligare en gång när sims 3 släpps i februari. Det är mitt nördspel.


En älsklingälsklingälskling tidigt i höstas <3








hallå, jävla magsjuka. Kan du gå hem eller? Jag vill inte att du ska existera



Kommentarer
Postat av: J

jag e oxå värsta sims nörden

2009-01-03 @ 22:33:33
URL: http://ringadingdong.blogg.se/
Postat av: maria

Ja, magsjuka jävel, far och flyg!

2009-01-04 @ 10:24:20
URL: http://mimmimarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0