Storm



Nu har jag suttit och reggat mig på diverse "bloggtoppar". Finns under länkar i menyn till höger om ni är nyfikna. I alla fall.
Jag har ingen aning om jag har gjort rätt, det återstår väl att se?

Jääävlar vad det blåste inatt! Det låter så mysigt när det viner i husknutarna och skorstenen, men jag trodde fan att vi skulle blåsa bort. Kändes tryggt att ha mina djur tätt intill mig i alla fall.

Ska följa med Marcus ner till verkstaden sen, annars vet jag inte något speciellt vi ska göra idag. Kanske åka förbi frugan och hämta min kassa med post? Skulle vilja ta med min våg också. Ja, jag vill veta vad jag väger nu för tiden.
Skulle eventuellt vilja plocka med mig min grill därifrån. Samt kika efter det där jävla kontraktet.
Förhoppningsvis har jag varit duktig och satt in det i min pärm för viktiga papper. Pärmen ligger i alla fall under sängen i en påse. For your information.

Kul dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0