Tjuvar och banditer




Jahapp,  så har man blivit bestulen också. Jag vet inte på vad, än, men de (vilka det nu är, säkert snorungjävlar.. ursäkta) har i alla fall gjort inbrott i mitt och Jessicas källarförråd i Ösmo. Allt ligger tydligen i en enda röra där inne.
Skitpiss!
Varför kan man inte få ha sina grejer ifred?
Som tur är tror jag inte att vi hade något av större värde pengamässigt där nere, men ändå! tänk om de tagit nåt som är av värde för mig.
Vad ledsen jag blir.

Sniglar på ögat ska dom ha, hela bunten!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men åh, det var några som hade försökt ta sig in i vårat förråd också! Hela låsgrejen var helt miffad. Men de lyckades inte som tur är. Hoppas det visar sig att de bara ville jävlas och inte har tagit något.

2009-01-10 @ 10:38:19
URL: http://elinsofia.webblogg.se/
Postat av: Sandra

när jag andas så blir de som ett ljus efter... typ brrrum... aa nåt sånt... hmm svårt o förklara =) men oftas har ja fått de eftre ja hostat mycket =/

2009-01-10 @ 14:18:00
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0