Tröttis



Ojojoj, det blir inte mycket skrivande igår.
Var så trött så jag slocknade i soffan.
Janna har ju flyttat sina hästar till ett annat stall, så jag var där ute och hjälpte henne igår. Jättemysigt litet stall med 4 boxar. Fast det fanns 2 uteboxar och sen går några hästar på lösdrift.
Tog lite kort när hon red Robin och på Oki som jag promenerade med. Enzo var med och jag försökte lära honom att inte gå bakom Oki. Han ville gärna gå under henne, eller preciiiis bredvid hennes bakhovar.
Har inte lagt in bilderna från stallet än, däremot tog jag en masssa kort på Lucas när jag var hemma hos Tessan sist!







Kommentarer
Postat av: viktoria

Söt liten herre :)....



hoppas allt är bra, här är det super, min blogg kommer förresten vara uppdaterad till imorn med massa bilder och annat kul :)

2009-01-29 @ 14:21:44
URL: http://viktoriafilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0