Det gick inte



The sims hängde sig inte idag! Sparade typ en miljon gånger ändå, i fall att.
Jaha, nu har jag suttit med den där meningen i typ 10 min. Gick visst inge vidare för mig att skriva idag.

Stallet gick kanoners för er som är intresserade (frugan, du kan ju sluta läsa ungefär nu, höhö). Enzo fick följa med och han var ett jättemysigt sällskap. Han uppförde sig som världens snällaste och mest väluppfostrade hund!
Han luktade lite på Robins hovar och snodde några morötter.

Alltså, jag är ledsen men jag har fan ingen lust att skriva. Har suttit med det här inlägget 30 min nu.
Jag ska prata med mitt Djuj.

Adjö.

Kommentarer
Postat av: djujet

DJUJET! :D <3

2009-01-22 @ 11:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0