Vagnfrossa



Wiiie, imorgon ska jag få träffa min Täss igen. Underbart. Och Lucas, icke att förglömma!
Min man ska ner och jobba litegrann så då åker jag med honom till Nynäs. Jaaa, Tessiluren har ju gått och blivit Nynäsbo igen. Grattis till er!

Nu - sovtajm.



Ja, just det. Har suttit och kollat på barnvagnar så ögonen blivit fyrkantiga (eller rektangulära, min skärm är ju inte direkt kvadratisk).
Jag har hittat den! Eller dem rättare sagt för jag har inte bestämt mig (notera att det är jag som för övrigt kommer bestämma vårt barnvagnsköp). Det enda jag vet är att jag vill ha en duovagn i trehjulingsmodell, som har vändbar sittdel.
Åh, jag vill köpa vagn nuuuu.
Kanske ska börja planera att bli gravid först?
Äh, "fönstershoppa" kan man ju alltid.

Min favorit hittills. Britax Vigour 3+


Och vänd åt andra hållet. GULD!



Så, nu är det god natt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken hi-tec vagn alltså! Men det är bra att kolla i tid :) hahaha

Nämen det ÄR bra, då slipper ni göra som vi, köpa 4 vagnar och INGEN är bra.



2009-01-25 @ 10:01:42
URL: http://mimmimarias.blogg.se/
Postat av: Lovi

ohh rätt lik mig :) fast jag har en Brio Sing and I looove min brio sing :D

2009-01-25 @ 14:06:28
URL: http://www.lovi.se
Postat av: Angelica

Vagnar är jättekul.

Men jag är ner inne på den gamla stilen av barnvagnar.

2009-01-26 @ 09:19:09
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0