En påse skridskor



Idag ser jag ut som en påse skridskor (för att citera min kära Jerry). Natten var jobbig på alla möjliga sätt. Ruth har börjat löpa tror jag, för hon brölade som en tjur här inatt.
Jag är helt slut i huvudet. Trött och svullen. Det ser ut som om jag har åldrats 10 år på en natt.
Men i eftermiddag ska jag till stallet, så jag får hoppas att jag piggnar på mig då.


Det var nåt jag skulle skriva, men nu minns jag inte vad det var..
JO!
Pratade med Mikaela imorse och vi spånade lite om vi skulle smla ihop alla gamla vanstatjejer och göra nåt roligt! Typ åka på kryssning eller nåt. skulle vara så himla roligt!
Me det ligger långt fram i tiden. Sensommar eller början på hösten, då hälften av oss har eller precis har fått barn, så de måste bli lite större så de kan vara utan sina mammor en eller ett par dygn.
Men åh, vad jag vill vara 13 igen. Fasiken så enkelt det var, och roligt!
Cat-kängor/buffalo (fast jag hade nåt annat märke på kängorna.. timberland?), savannbyxor och en top från Scala ev. Manhattan. Helst en strechig finstickad polo, med glitter.





Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja vill oxå vara 13-14 igen och "hänga" vid busshållsplatesn i ösmo centrum =)

hahaha de va tider de =)

2009-03-11 @ 10:20:50
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: djujet

Vad skoj med så gamla foton! :D Jag har nån på min dator också, tillsammans med er gamla hund ^^

2009-03-11 @ 15:08:21
Postat av: Linn

Vi kan ta det på tele eller nått det är inget jag kommer skriva om.. Härliga gammla bilder haha.. Puss..

2009-03-11 @ 18:46:57
URL: http://kimolinn.blogg.se/
Postat av: Jessica

hahhahaha jaaaaaa... jag har ett inlägg i min blogg om robynfrillan och silverjackan! haha

jäla tider asså!

2009-03-11 @ 19:17:24
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Nadja

Haha ja visst, 13 igen....

Bara för en dag isf.. Tack för kommentaren om Viking.

Är så lycklig för att han är här med oss nu =)

2009-03-11 @ 21:22:14
URL: http://nadjamattsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0