Hölass



Jag är seg och inte på humör. Ska om en timme åka till lägenheten i Ösmo och plocka lite.
Jag gjorde inget utav det jag skrev i tidigare inlägg. Det blåste för mycket.

Ruth löper utav bara helvete, hon vill inte ens komma in för att äta. Så det ser ut att bli kattbebisar här till sommaren. Nån som vill ha? Just det, hon har en pojkvän även. En svart sak som följer henne vart hon går. Han lämnar henne till och med vid dörren.

Det är rätt lustigt, för när jag sätter mig här vid bloggen bara försvinner alla ord från mina fingrar. Jag vet inte vad jag ska skriva. Det tar stopp.

En eloge till mig och Janna (och lite Fredrik) igår som lassade in 120 höbalar, mockade två boxar, hämtade vatten, fixade mat och tog in sju hästar på 1½ timme. Bara att lassa höet tog 1 timme. Det ni!

Hälften av höet typ


Kommentarer
Postat av: J

tummen upp

2009-03-29 @ 14:24:39
URL: http://ringadingdong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0