Inte på topp



Jag mår inte så jättebra just nu, eller jag är i alla fall inte på topp. därför blir det inte mycket bloggande av. Jag vet inte vad jag ska skriva helt enkelt. Inte har jag någon lust heller.
Igår sov jag bara. Sov, sov, sov och vaknade med huvudvärk.

Hur som helst så är jag lite gladare idag, för sooolen skiner! Visserligen stormar det ute, men det gör inget. Jag, Mikaela, Elvis, Enzo och Zelda ska på promenad ändå.
Borde äta frukost innan, men jag orkar inte. Jag är inte ens sugen på nåt.
Har i alla fall plockat upp och vikt tvätten. Slängde i en ny maskin också, så nu behöver jag inte vända ut och in på trosorna längre!


Hörni. Jag vill ha en häst. En arab. Jag vill verkligen! Varför ska allt, precis allt, handla om pengar jämt för?
Jag får nöja mig med att titta på annonserna på hastnet.se



Ruth vill sitta i tvättpåsen..


Kommentarer
Postat av: djujet

Jag vill också ha en arab! :( Var nyss med Fia i stallet och där finns en jätte fin arab, så stod och drömde mig bort lite ^^

2009-03-24 @ 15:41:55
Postat av: Malin

Vilken söt katt! :)

2009-03-25 @ 14:58:02
URL: http://lusciouslucy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0