Ny frisyr



Ja, man kan ju faktiskt fråga sig vart jag har varit någonstans. Jag har inte gjort något speciellt faktiskt, bara verkligen inte haft någon lust att blogga. Så var det med det.
Jaha, jag ska väl berätta om det mest vesäntliga som hänt sen sist i alla fall.

Ny frisyr:
Jepp! Från att ha mer eller mindre jämnlångt (lite uppklippt) till rumpan, till en ganska kort frisyr (för mig) med lugg! Det ni.
Slänger in en halvtaskig bild. Det är precis efteråt och jag var INTE nöjd med hur det såg ut utsläpt. Däremot nu, när jag har fått fixa det själv är det mycket bättre. Sen är det förmodligen en vanesak också.




Köra bil
Det var asläskigt, men det gick väldigt bra och jag fick massa beröm från min älskling. Jag övningskörde med Marcus här ute på en liten grusväg. Såg även en gård som ite skulle vara helt fel att ha i sin ägo. Sjötomt med stall och lada och det, samt ett ridhus!! I alla fall, jag växlade till och med till tvåan.

Jag vet faktiskt inte om det har hänt så mycket mer.
I helgen var det lunch hemma hos mamma med halva släkten. Det var trevligt.
Efter det var det bara att åka direkt hem till Marcus föräldrar och käka middag. Jag var överfull med mat, men fick ändå i mig lite kött och lite ärtor. Mycket trevligt det med.

Pratade med Mikaela imorse och hon är tydligen magsjuk. Jaha. Träffade henne i fredags liksom, och i torsdags! Men man får hoppas att jag har klarat mig.


Det tar verkligen emot att skriva. Jag slutar här.

Kommentarer
Postat av: Fade

Är det inte? Bra med kattmat? Det var ägaren som skickade med det och jag bara matade efter instruktioner. Haha.

2009-03-02 @ 14:59:59
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: Fade

Njaaa. Inte gift. Haha, men det lät så trist att skriva sambo. Eller han kanske är gift... Hrm..

2009-03-02 @ 15:01:12
URL: http://www.fejdan.com
Postat av: djujet

Du blev jätte fin i håret! :D Jag har också funderat att klippa lugg, fast jag vågar inte. Hade det när jag var liten, men man har ju förändrats en hel del sen dess ju. Men du klädde jätte bra i det djujet, verkligen :D

2009-03-02 @ 16:42:33
Postat av: Jennica

Jätte snygg frisyr! :)

2009-03-02 @ 19:35:22
URL: http://www.goddessiduna.blogspot.com
Postat av: ninna

skitsnyggt! blev det hos Bobby lr?

2009-03-02 @ 20:43:57
URL: http://cherrynin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0