Ridning



Hej i det fina vädret!

Var ute i stallet en sväng med Janna och Marina. Hur mysigt som helst! Solen sken och jag red utan jacka (med ett ton tjocktröjor dock, don´t worry mom). Vi skrittade dock bara ( alla fall jag och Robin) för han hade tappat en sko. Men hovslagaren kommer nästa torsdag så då ska det väl vara åtgärdat.

Promenaden igår bev lååång. 2½ timme eller nåt. Fastän vi höll på att blåsa bort och att Mikaela fick stenskott på glasögonen. Det var ysigt ändå och jag behöver verkligen de tillfällena med Mikaela. Vi pratar så förbaskat båda två, eller kanske mest jag? vi är rätt duktiga på det båda två.
Har ju lite grejer jag behöver få ur mig och då är Mikaela en perfekt lyssnare/pratare. Tack hjärtat!!

Imorse var jag och Enzo ute på altanen och "solade". Jag satt i full mundering i en trädgrdsstol och läste. Ska se ifall jag hittar någre fler böcker av samma författare. Romans på 30-60-talet minsann!

Nej, nu ska jag kika på lite fler hästannonser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0