Skitsnack



Idag blev jag ensam i stallet, mestadels. Sickan höll mig visserligen sällskap, men han skulle bara röja runt i torven när jag precis hade mockat. Kissebäbis.
När jag precis var färdig med allt kom Janna och Fredrik. De gav hästarna lunch i hagen och sen började vi smörja sadlar. Jag var helt seg. Janna hade ingen lust att rida och jag hade varit borta ganska länge och hade ingen lust att rida på volten inför publik, så de skjutsade hem mig. Vi rider imorgon istället.
Samma procedur imorn. Jäklar vilket jobb det är med två hästar, på vintern!
Kan det inte bli lite vår nu?


Har varit hemma en timme ungefär, och har hunnit duscha. Väntar påatt min Ma(c)karon ska komma hem från jobbet så vi kan kila över till svärisarna och nagga. Är hungrig som en varg!
Älskar att vara hungrig. Sådär lagom hungirg så man känner att "gud vad gott det skulle vara att äta!". Det har jag ärvt från min mamma.
Hellre lite hungrig än proppmätt. Eftersom att jag bara bajsar då. När jag är mätt. Dumma mage. Det är nog glutamaten som spökar?

Kommentarer
Postat av: Limpan

UTMANAD kolla min blogg..

2009-03-10 @ 19:27:51
URL: http://kimolinn.blogg.se/
Postat av: svansen

Åh vad mysigt med häst! Det är vad jag saknar, mitt gamla hästliv!

2009-03-12 @ 19:39:38
URL: http://svansens.se
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day! :)



HUGS DIXIE DELANIE!

2009-03-13 @ 12:24:05
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0