Åtta månader!



Idag firar jag och Marcus 8 månader. Eller jag påminde nog honom just. Vi har ingen bra koll någon utav oss.
Hur som helst så tänkte jag laga wok ikväll, hyrde en film på Ica ( nånting med "earth stod still", som jag vet att M gärna ville se), köpt munkar och godis.
Vår kväll är med andra ord fulländad! För att sätta ett par prickar över "i", så har jag bäddat rent i sängen och fluffat upp allt riktigt mycket, samt dammat och dammsugit överallt. En luktgrej i toastolen inhandlade jag också.

Mamma ringde mig för nån timme sen och allt hade gått bra. Älskade mamma <3. Hoppas provsvaren ser bra ut på efterkontrollen.

Annars så har jag bara jobbat idag. Det var rätt lugnt med folk, eller "som vanligt" som Sven sa.
Ja, "som vanligt" som det var för typ 4 månader sen. Nu brukar det vara knökfullt!
Börjar 11 imorn och tänkte sen åka ner till nynäs efter jobbet. Måste kirra lite biffar. Har bara inte bestämt mig om Enzo ska få följa med eller inte. Äh, tar det imorn.

Ha en underbar kväll allihopa! Det ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0