Lucas 1 år



Jag vill börja med att säga: Grattis Lucas på ettårsdagen! Tant-Sarahs lille skrutt <3



Att lillkillen har blivit så stor! Helt sjukt. Imorgon ska jag i alla fall ner och fira honom och så ska han få sina presenter.


Det som har hänt sen senast är väl att jag jobbade 19 h i helgen, på ösmomarknaden. Sjukt kul var det! Men jag var måttligt pigg igår. Varvade med att sova och passa så att Doris inte gjorde ifrån sig inne. Doris är Johannas lilla chihuahua på 4½ månad, så hon är inte riktigt 100% rumsren.

Idag jobbade jag på konsum. Det gick bra men rätt segt med folk. en kund var 10:e minut typ. Satt och pillade sönder mina naglar. Lunchade med Micke på restaurangen och sen solade vi utanför butiken tills rasten var slut.
Enzo var hos Johanna för hon var ledig idag. Det är så smidigt att vi kan ta varandras hundar när den andra jobbar. Tack gumman <3.

Pippifågeln växer och växer. Tror att det är 10:onde dagen nu som vi har den. Är inte lika rädd att den ska dö längre. Johanna var för övrigt över här idag på dagen och matade den. Tack igen!

Övningskörningen går bra och jag är faktiskt riktigt duktig om jag får säga det själv! Jag som aldrig trodde att jag skulle kunna starta en bil ens. Yay för mig!

Kommentarer
Postat av: djujet

Vad roligt att du jobbar så mycket nu! Sitter skönt i plånboken sen ^^

2009-05-27 @ 13:58:18
URL: http://josefinesflock.blogg.se/
Postat av: Tessan

jaaa =) lillkillen e stor nu.. han e inte liten längre.. taack gumman för dina fina presenter som lucas fick <3

puss

2009-05-27 @ 21:42:42
URL: http://theresericky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0