Siggepippin



Hallå hallå!
Det blir ett kort inlägg, för jag ska snart sova.
Imorn blir det jobb på Ösmomarknaden. Ska bli pissväder, men jag hoppas att folk vill dricka öl ändå?

De senaste dagarna har jag mest hängt med Johanna.
Jag har övningskört och jag är asduktig. Vi har busat med vovvar, jobbat i omgångar (asbra för då är antingen den ena eller den andra hundvakt), grillat, asgarvat och ätit tonvis med onyttigheter. Mindre bra.

Idag hade jag lilla Doris här medan Johanna jobbade. Sen kom Tessan och Lucas. vi fikade och hade allmänt trevligt. Enzo och Doris tyckte att Lucas var i precis lagom storlek. De pussades och pussades.
Lucas fick nya stövlar av mig, tant Sarah. Tog 93827 kort även.



Fågeln Sigge mår bättre än bäst. Tyvärr har h*n blivit tam, så den kommer när man visslar och sträcker ut handen samt gapar och skriker efter mat. Den har växt på sig rejält och flyger omkring. Kruxet är att den inte fattar att den ska äta själv, men det kommer sakta men säkert.
Marcus är jätteallergisk mot den lille parveln och ligger utslagen på soffan i detta nu. Det ser ut som om han har vattkoppor. Ändå skulle han aldrig släppa ifrån sig pippin.

Nu krafsar Enzo på mig och säger att han vill kisssssa..


Just det! Jag red Felicia idag oxå! Det gick svinbra.

Kommentarer
Postat av: Tessan

du e så duktig med kameran sarah=)

riktig fotograf..

<3

2009-05-22 @ 22:59:27
URL: http://theresericky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0