Jobb hela veckan och lite till



Har jobbat: Måndag, tisdag, onsdag
Ska jobba: Torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag.
Sen kan jag andas i två dagar.
Mitt i allt detta ska jag hinna flytta.

Beställde ett påslakan-set och två par gardiner idag. Resten är jag för snål för. Haha.
Nej, men jag vill dra till Ikea samt Rusta. Någon frivillig?

Åh, jag vill se 2012 på bio. Och Avatar. Och den där julfilmen med Jim Carrey. Är tacksam för frivilliga personer där med.

Nähä, om man ska beställa internet från comhem redan nu kanske? Vill gärna att det ska vara klart när jag väl flyttar in.


Just det! Jag och Jonathan var och handlade för en stund sen och halvvägs till affären ser vi U.B på balkongen. Det är alltså farfars sambo. Vi hojtade och visslade och hon propsade på att vi skulle komma upp och äta glass. Haha.
Där satt vi en onsdagkväll, hemma hos farfar, och åt vaniljglass.
Vi ses typ 2 gånger om året annars. Jättedumt, för vi bor ju så nära.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååh, hade gärna träffat UB och farfar, ohärliga dem är liksom! xD



Och! jag följer gärna med på En Julsaga! :D

2009-11-10 @ 21:00:29
URL: http://hannarautell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0