Två år är lång tid..


Är sjukt kissnödig och inte ett dugg trött, vilket är synd för det betyder att jag istället kommer vara sjukt trött i morgon bitti. Och förmodligen kissnödig.

Idag blev det en 11 timmars arbetsdag. Hade kurs/utbildning i två timmar på morgonen. Därför blev dagen extra lång. Tur att den gick ovanligt fort!







Imorgon är det 2 år sedan Johanna lämnade oss i stor sorg och saknad.
TVÅ ÅR! Förstår ni hur lång tid det är? Och hur FORT den har gått..
Jag förstår det inte.
Saknar dig min lilla solstråle. Saknar våra skratt-attacker, vår spontanitet ihop, våra kvällspromenader, våra deeptalks och våra sena nätter.
Älskar dig Johanna och jag hoppas så innerligt att du visste det.









Nu måste jag kissa.

Kommentarer
Postat av: Marie

Uss, har det gått så lång tid =(

Kommer nog aldrig glömma henne heller, även om vi inte umgicks så mycket. Men det lilla det blev var väldigt roliga stunder..



RIP

2009-10-10 @ 20:34:50
Postat av: djujet

Vila i frid :(

2009-10-10 @ 23:53:35
URL: http://josefinesflock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0