ingen lust



Känner att jag borde uppdatera, men har ingen egentlig lust.
Livet flyter på som vanligt. Jobbjobb, sova, jobb.

På söndag ska jag i alla fall följa med mamma på nån grej i nynäs där vi ska få vår hy/hud analyserad. Det blir ju spännande.

Var ju sjuk i helgen, så inte mycket har blivit gjort här hemma. Skulle behöva göra 389 grejer, men disken fick jag i alla fall undan nu ikväll. Går alltid mycket lättare när man pratar i telefon tycker jag.

Men åh.. vad jag är opepp på att skriva. Återkommer en annan dag.


God natt


Saknar förresten mina vänner! Förlåt för att jag försummat er,, ska försöka bättre mig.
Kärlek till Mikaela (Zelda <3), Ida och Tessan.


Oh, och DJUUUJET!
Hej djujet :)

Kommentarer
Postat av: Mickan

Kärlek till dig från oss<3

2010-02-04 @ 18:21:50
Postat av: djujet

Hej fin! ^^

2010-02-04 @ 21:16:20
URL: http://josefinesflock.blogg.se/
Postat av: Mickan

Trött på att det inte blir nån uppdatering snart!!!!

2010-02-16 @ 19:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0