Dogwalker



Tänk vilka gentlemän det finns!
Var i desperat behov av att få hunden rastad. Eller egentligen var det väl Enzo som var i "desperat behov", men ändå. Hur som helst så funderade jag både länge och väl på hur jag skulle knäcka den nöten då Lucas har dunat in på soffan för länge sen. Kan ju inte lämna honom ensam i lägenheten!
Tur var väl då att Adde råkade vara online på msn, och att han även råkar bo granne med mig. För att inte tala om att han faktiskt kom förbi och RASTADE MIN HUND! Det är fan vänskap, hahaha.
Tack så hemskt mycket!

Ja, Lucas sover som sagt. I alla fall halvt om halvt. Han vaknade till för en stund sen (efter 3 h sömn ca) och ligger nu i halvdvala eller nåt. Han undrar väl var han har hamnat stackarn. Inga tårar än så länge i alla fall. Kanske han vill ha lite välling om en stund. Han får hojta till i så fall.

Nu ska jag slänga i mig en samarin, för den där obehagskänslan i magen vill inte ge med sig.



Vyss lull lilla palt.. <3

Kommentarer
Postat av: djujet

Jasså? :O Ja, vi har -10 nu och det är sån bitande kyla. Siah fryser tuttarna av sig och jag brukar bojkotta täcket, men nu har jag faktiskt fått ta på det. Hon är ju mega känslig och tassarna och har redan haft sår två gånger, men det var mest för att dom saltat så mycket. Men snart får jag väl införskaffa små skor till henne eller nåt hah

Jaha hahahah Ja, det lät som om ni var minst 15 stycken anställda iaf ^^

2010-01-09 @ 00:35:32
URL: http://josefinesflock.blogg.se/
Postat av: charlie

eller huuuur :D

2010-01-09 @ 10:10:04
URL: http://redandblack.se
Postat av: Frug

vem adde??

2010-01-11 @ 22:50:42
URL: http://jessica182.blogg.se/
Postat av: Mickan

DÅLIG uppdatering nu igen!!!!! Skärpning du din lilla indian!!!

2010-01-12 @ 16:09:42
Postat av: Mickan

DÅLIG uppdatering nu igen!!!!! Skärpning du din lilla indian!!!

2010-01-12 @ 16:11:41
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

om ni behöver en dogwalker fler gånger så kan ni ju kolla på tjänster på blocket.se



jag är nämligen dogwalker till två jättesöta hundar här i sthlm :)

2010-01-14 @ 17:17:59
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0