Kaos



Long time no see, igen. Många bäckar små har bildat en jävligt stor å.


Hur som helst är mitt hem just nu helt iklätt.. papper. Skyddspapper. Målaren har varit här i två dagar och röjt. Målat tak, köksväggar, spacklat och ska sen slänga upp el tapetos här i vardagsrummet. Ska bli så skönt när det är färdigt och en helt "ny" lya får jag ju på köpet. Är lite smålnöligt att bo här för tillfället. Men det blir najs. Synd bara att man nu ser hur gula (missfärgade) mina köksluckor är nu, med den nya färgen på väggarna som kontrast. 4 lax kostar det att lacka om. Glöm! Tänker inte bo här så pass länge att det är värt att slänga ut över fyra tusen på en sån grej. Däremot tänkte jag börja kika efter lite kuliga väggdekorationer i olika slag. Se om jag får några idéer.

Nu är jag så trött så trött. Har jobbat hela långa dagen och tänkte krypa till sängs med mitt älskade "brothers and sisters". I morgon är det såklart jobb som gäller igen. Hoppas jag blir rik en vacker dag!







Kommentarer
Postat av: djujet

Men vad skoj med en make over iaf! :D

2010-01-27 @ 15:00:04
URL: http://josefinesflock.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vart har du alla möbler ?

Jag fattar inte. Ska du betala fyra lax eller ska du inte?

2010-01-27 @ 21:58:38
URL: http://jessica182.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0