Dyngkåt


Nyss hemkommen från Muskan, där jag och Jessica har "solat". Gick inte jättebra då solen doldes av på tok för många moln, men lagom tills vi skulle röra oss hemåt sken solen för fulla muggar och inte ett moln syntes på himlen.

Är galet, galet seg och trött men jag har lovat Kim att komma in till stan och pussas lite. Vi har inte setts sen i tisdags morse! Dessutom ska vi tydligen se Shrek 3 (i 3d?) vid midnatt. Vad är det för en tid på en barnfilm kan man ju undra, men det passar mig bra. Har varken tid, lust eller ork att stressa.

Köpte den där "Dyngkåt och hur helig som helst"-boken tidigare idag. Hoppas den är lika rolig som karaktären "Mia"!
Nu måste jag hoppa in i duschen. SNARK!
Fast vad gör man inte för kärleken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0