Idag är det onsdag



God förmiddag!

Här sitter jag och väntar på att gå till jobbet. 3 h jobb och sen har jag dagen friiiiii. Underbart!
Har pratat i telefon med Mikaela nu på morgonen om ditt och datt, men jag tror hennes batteri dog. Hur som helst Mikaela, så ringer jag dig när jag slutat! Vill prata meeera.

Klockan halv sju har jag klipptid hos frisören här nere. Spännande! Bort med garnet som jag inte kan göra något med. Har det bara uppe i en knut på huvudet. Det har hunnit växa sig ner till arslet, så det blir en jävligt tung knut.

Nästa vecka har jag semester. Så jävla skönt! Funderar på att tassa ner till norrköping och hälsa på Sarisen lite, så får Kim & co hämta upp mig där när det är dags att bila ner till skåne för lite midsommar.


Inga kattbebisar har kommit, men jävlar vad tjock hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0