Ryssvärme och Green Day



Igårkväll var jag och Kim hos Jimmies mamma och firade lilla Nemo som yllde tre år. Det blev ett hejdundrans kalas med mycket skratt ochäven vattenkrig mot slutet. Nemo fick en vattenpistol i present av Kim J och Maria.
Det var himla mysigt och jätteroligt att träffa Jimmie och Josefin igen.
Åkte hem till Kim och slängde oss bums i säng då Kim skulle upp 4 (!?) på morgonen för att åka till jobbet. Jag vaknade ju självklart då med. Hade ställt min klocka so ett extralarm så han verligen skulle komma upp.
Vi försov oss båda två för några dagar sen. Vaknade nio ba. Sjukt. Jag blev 10 min sen och Kim 3 h. Haha.
Hur som helst kom han upp i morse och jag pussade honom hejdå för att sen försöka somna om igen. Lättare sagt än gjort. Det var ju underbart väder ute! Redan kl 4!

Började jobba kl 15, och dagen har varit i stort sätt händelselös. Varken rolig eller tråkig. Tiden gick snabbt på jobbet i alla fall. Den brukar göra det när arbetstiderna är annorlunda. Skulle egentligen varit kledig ons-tors men jobbade på det andra jobbet igår och idag hade jag en extratid eftersom Ewa är på semester och cheferna skulle på kurs.
I morgon är jag på't igen, och likaså resten av helgen. Jobbar med andra ord 7 dagar den här veckan.
Kim ska iväg på äventyr i göteborg och se på Green Day med några polare. Har inte ens koll på vilka han åker med, haha. Måste fråga i morgon. Han kommer hem på söndag och då ska han bannemig raka vägen ner till mig och min säng! Jag slutar sent så det är sovdag nästan med en gång. Sen är vi lediga båda två på måndag. MYS! Hoppas "ryssvärmen" håller i sig tills dess, eftersom jag missar den i helgen. Blä.

Nu måste jag krypa ner under täcket. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0