"Cilla och Mia"



Till Anonym: Haha, nej, ett klamydiatest var inte syftet.


Har pratat en lång stund med Lisa ikväll. Aah, vad jag saknar den tjejen! Vi träffades en snabbis här om veckan och det var så kul! Vi har som sagt inte haft så jättemycket kontakt de senaste åren men har nu återupptagit den. Älskar det. Det är precis som förr. Vi använder alla våra små ljud och uttryck, skrattar och pratar helt obesvärat om allt möjligt. Tänk att man kan falla tillbaka i en "glömd" vänskap så fort.
Har jag tur ses vi på onsdag och då stannar jag även över natten. Men det är inget bestämt än. Vore sjukt kul i alla fall. Jag är ju ledig på torsdagen så det är lite synd att hon inte är det. Hur som helst hoppas jag på många fler skrattfyllda samtal och träffar. Lisa <3!

Snart är det läggdags för mig och lilleman. Vi ska bara ut på en nattkissrunda. Både han och jag är nybadade och sängen är renbäddad.



Fasiken vad jag är avundsjuk på Kim som befinner sig i Skottland just nu. Mitt drömresemål! Jaja, jag kommer väl dit en vacker dag jag med.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jaaaaaa... Du hör säkert på vilket sätt jag säger det ;) Älskar att vi har tagit upp kontakten! Det är klart vi ska ses en massa nu :) Du är välkommen när som helst min pärla! PUSSSSSSS <3

2010-03-08 @ 11:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0