Computers don't fall, they crash around me.. ?



Min dator råkade krascha, så jag har levt utan den senaste veckan. Nu har dock min lillebror förbarmat sig över mig och lånat ut sin lilla lappitoppi till mig. Tack!!

Jag känner att jag är rätt nära ett intressant blogginlägg, men jag är inte riktigt där än. Att det ska vara så svårt? Var kom skrivkrampen ifrån liksom? Jag har väl aldrig haft problem att blogga förut?
Tror faktiskt att det kan bero att jag inte mår dåligt, hah! Det är totalvänt. Jag mår bra! OCh jag kan nästan säga att jag stundtals är lycklig. Utan någon vidare anledning egentligen. Det har inte hänt något speciellt, utan jag har bara blivit sams med livet. Vill fortfarande tusen och en saker, men jag känner inte stressen över att få dem att inträffa.
Jag kanske nämnde det förut? Minns inte riktigt vad jag skrev sist och jag orkar inte kika efter just nu. Men efter solsken kommer regn.. eller hu var det nu? Tihi.
Nä, men jag är förberedd på en svacka, för jag tar mig ju alltid upp igen, och igen, och igen... av någon outrgudnlig anledning. Hoppet som blev kvar i Pandoras ask, eller nåt sånt.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är lycklig om du är lycklig : )

2010-03-06 @ 13:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0