Vår, härliga vår!


God kväll, kära läsare (Mikaela)!

Myskvällen hos Lisa var så klockren! Vi lagade god thaimat, drack vin och skrattade sönder oss. Det blev skrålande till Westlafe som i de ol' good days och även massa andra nostalgilåtar. Dansade till "try again" (alla som gick med oss i vansta vet förmodligen vilken jag menar.. Mikaela??). Vi var uppe rätt sent, så det blev inte mycket sömn.
Kärlek till Lisa i massor!

Helgen då:
Fredagen.. öh.. vad gjorde jag i fredags? Inte så mycket. Jobbade, kom hem rätt sent och däckade i sängen. Upp och jobba lördag fram till kl 15. Började räkna timmar ungefär här, hihi.
Hem och tog ett låååångt bad med tillhörande "skönhetsbehandlingar". Pratade i telefon med Lisa 9587 gånger. Gjorde mig i ordning, länge. Hade all tid i världen (men räknade fortfarande timmar) och Enzo var parkerad hos min chef som skulle vara hundvakt hela helgen, fre-sön. Efter lite fundering åkte jag i alla fall till Lisas bror i Årsta, som fyllde år! Lisa var ju förstås där hon med. Vi kikade på melodifestivalen, skrattade och drack lite vin. Vid 22.30 snåret svidade jag om till en särskild, väl planerad outfit (hähä) och Lisa ringde en taxi. Fick sms om att "allt var i sin ordning och på g". Taxin kom och vi drog till söder och satte oss på Fenix bar för att invänta sällskapet.
Efter 20 min trillade Xxx äntligen, äntligen in och 10 min senare även ¤¤¤. Det blev öl, prat och skratt i mängder. Eller inte så jättemycket öl, men ja. En stund senare bestämde sig Lisa och ¤¤¤ för att röra på sig och jag och Xxx likaså. Som jag har väntat! Somnade först närmare halv fem i morse.

I morse vaknade vi vid 10 och åkte till Karlaplan strax före 12. Därifrån vandrade vi ut till Djurgården och åt lite "frukost" ute i solen. Pratade om allt och ingenting, fnissade, funderade och njöt. Efter frukosten bestämde vi oss för att fortsätta vår promenad, så vi gick helt enkelt från Djurgården till centralen (Vilket har resulterat att jag gått över 10.000 steg enligt min mobil, även idag!). Solen strålade och även om det var rätt kallt i luften så var det ändå en mysig och behaglig promenix. Det blev lite sång (sommaren är kort) och ett par danssteg med tillhörande piruetter mitt på strandvägen, och folk undrade vad tusan vad vi hade för oss. Men vi bara skrattade och trallade vidare, hand i hand.
Hämtade min väska hemma hos Xxx och började min resa mot jobbet. Kom fram hel och ren i lagom tid och jobbade sen till stängning. Är galet trött nu.

I morgon är jag ledig! Farfar fyller 70, så jag ska dit och gratta honom lite, och samtidigt träffa lite faster och kusiner. <3

God natt folket!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Äntligen!!!!!!! Haha men det låter ju som om du mår jäkligt bra iaf härligt

2010-03-15 @ 06:13:18
Postat av: Sandra svarar

Vad mysigt de lät :) Är de kärlek i luften? Eller e de våren?

Låter som du är lycklig iaf =)

Kram

2010-03-16 @ 21:22:32
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad mysigt de lät :) Är de kärlek i luften? Eller e de våren?

Låter som du är lycklig iaf =)

Kram

2010-03-16 @ 21:22:57
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0