Kilogram



Ställde mig på vågen nyss och inser att jag har gått ner en del på ganska kort tid. Det är lite blandade känslor, men eftersom jag trivs som lite mindre är det egentligen inte mig emot. Grejen är ju bara den att jag gått ner pga aptitlöshet och att jag mått allmänt dåligt, så jag kommer ju garanterat gå upp igen när jag mår bättre. Hatar att vara sån viktpendlare! I mitt nya liv planerar jag i alla fall att motionera på nåt vis ganska regelbundet. Hoppas min kropp gillar det bättre än matstrejk.
Vill inte se ut som en gammal tant alldeles för tidigt pga jag går upp och ner i vikt stup i kvarten. Nu är det väl kanske inte så förfärligt många kilo vi pratar om för tillfället men man vet ju aldrig?
Har ju lyckats tappa 13 kg på 1½ månad tidigare. Huden blir ju rätt slapp liksom. För att inte tala om tuttarna!

Nä, jag vill vara fit och hålla mig så, på RÄTT sätt!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

du kan dela med dej lite till mej..

Jag lyckas fasiken inte tappa vikt alls!

Har ju 10kg kvar av gravid kilon att f[ bort.. hehe

2010-10-27 @ 08:25:44
URL: http://cathrine87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0