Kväll



I tryggt förvar i Kims soffa sitter jag och sneglar lite på Grannfejden medan jag sitter här.
Åkte runt lite med Tomas när han skulle lämna olja till diverse ställen och så svängde vi förbi DHL och hämtade ut det lilla paketet med klockan. Efter det blev jag avsläppt i Hökarängen där jag tog tunnelbanan hem till Kim. Lämnade av Enzo och promenerade till globen shopping för att handla nåt att ha på mig i morgon! Blev riktigt nöjd måste jag säga. Nu är det bara till att lugna fjärliarna i magen inför intervjun.

En tråkig nyhet är att Kims jobb blivit förlängt till den 11:e och förmodligen ännu längre än så. Det är lite tufft att vara gräsänka faktiskt. Går egentligen inte att jämföra med något. Det är ju absolut inte som att vara singel, men det känns ju inte alltid riktigt som om man är i ett förhållande heller, om ni förstår mig rätt. Går bara runt i min egen bubbla, otillgänglig. Längtar efter Kim varje sekund av dagen, och ännu mer på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till imorn! Du fixar de! De kommer gå galant :)

Vad e de för jobb?



Kramis

2010-10-27 @ 21:05:34
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag förstår precis vad du menar!

2010-10-27 @ 22:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0