Dag 3 forts.



Hyfsat snyggt och rent blev det, även jag är hyfsat snygg och ren. Eller ren är jag nog garanterat. Kom just ur duschen.
Har en jobbig huvudvärk som ligger och lurar bakom/ovanför ögonen och jag hoppas jag inte blir sjuk innan jag ens utsatt mig för bacilluskerna!

Har packat en väska med nödvändiga grejer om jag får för mig att sova hos Ida över natten. Får se om hon hör av sig eller inte. Annars blir det till att gå upp extra tidigt i morgon och lämna Enzo hos henne innan jag sticker till jobbet.

Har en preliminär klipptid hos Lina nästnästa måndag. Gulletjejen! Är så trött på att topparna trasslar ihop sig för att de är så slitna. Nä, bort med det gamla och gör det till något nytt. Eller liknande.
Nu tänkte jag ta med mig Enzotten och slänga lite kartonger vid återvinnigen. Det är nåt mjölkpaket som inte är riktigt ursköljt och sprider en halvtaskig lukt i köket.

Vad är förresten grejen med att folk traskar ur Big Brother-huset var och varannan dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0