Boosting


Kim har åkt iväg till Göteborg för att jobba, men bara till tisdag den här gången. Sen ska han väl ev jobba hemma i stockholm resten av veckan.
Vill bara flytta hem nu. Är tacksam över att vi får bo på kontoret, men jag vill verkligen HEM! Om jag inte har räknat fel går vi in på vecka 4 av stambytet i morgon. Hoppas de blir klara i tid, för då kan vi kanske flytta hem nästa helg.

Har försökt boosta mig själv de här dagarna genom att sova (mycket!) och bara göra sånt jag känner för.
I eftermiddags tänkte jag till exempel att jag och Enzo skulle gå på en uppfriskande promenad, men det tyckte han inte alls var nån bra idé, utan tjurade hela vägen och gick jättelååååångsamt och såg allmänt besvärad ut. Då gav jag upp och vände tillbaka hemåt. Mycket bättre, tyckte herr lill-prins. Antar att vi vill ha vår båda två nu.
Väl hemma läste jag ut min bok och bestämde mig sen förr att sola lite solarium. Farligt, jag vet, men jag tänkte att man kanske känner sig lite gladare efteråt? Det måste ju ha nån form av solljus-effekt förutom brännan?
Tjockisen gick även och köpte sig en påse godis. Boost.

I morgon har jag det vanliga måndagsmötet med X föräldrar, vilket inte alls blir så vanligt eftersom min/vår handledare är i Venezuela och gifter sig. Så det blir bara vi och X. De gulliga människorna sms:ade mig i helgen och frågade om jag hade nåt önskemål på bulle. Vi ska nämligen ha mötet hemma i deras lägenhet så det blir tydligen morgonfika oxå!
I övrigt hoppas jag på en bättre vecka än den förra, utan magsjuka barn på dagis. Ta. Bort. Den. Förbannade. Sjukdomen.

Näpp, dags att ge sig på den tredje boken denna vecka. Läsa är livet!

Kommentarer
Postat av: Elenore

Vad roligt att du kikade in! Tack för dina namnförslag, finfina namn! :D



Hur mår du? Å vad gör du om dagarna?

2012-03-12 @ 09:24:33
URL: http://ommahjarta.blogg.se/
Postat av: Elenore

Ja det är skoj med en tjej. Blir en av varje då vilket är lite kul.

2012-03-19 @ 08:12:00
URL: http://ommahjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0