Ännu ett ointressant inlägg

Måste säga att jag har haft sjukt några besökare de senaste dagarna, men jag orkar inte bry mig så mycket då jag fortfarande inte hajar det här med HTLM så kan jag inte länka mig själv på bloggtoppen och liknande. För det är väl så man får fler läsare, eller?

Imorgon blir det lammstek till middag! Det ni. Får se hur det blir. Måste införskaffa mig en termometer till kökket i alla fall. Men det behövs ju även om vi ska köpa julskinka så.

Förlåt om det blir så korta och ointressanta inlägg, men jag är inte på humör och har inte varit det den senaste veckan. Det är så mycket jag vill skriva men jag får inte ut det i ord. Tänker på tok för mycket alltså. Mer än vanligt och det är på tok för mycket.
Men eftersom att det inte är så många som läser gör det kanske inget att det inte blir uppdaterat så ofta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0